Ogłoszenie

UWAGA!!

NA STRONIE WWW.TRWORLD.CBA.PL ZOSTA ZMIENIONY SZABLON!!

KOLEJNA CZĘŚĆ SOLUCJI!! JUŻ NA TRWORLD.cba.pl

CZEKAJCIE NA WIĘCEJ! JESZCZE DZISIAJ!

Aby mieć dostęp do części solucji musisz byc zalogowany i mieć 10 postów

#1 2009-08-18 21:46:48

Adamaru

Samotnik

Zarejestrowany: 2009-08-08
Posty: 17
Punktów :   

ShaderModel2.0 i Next Gen w TR:L!

(Piszę tego posta, bo zabrano mi do naprawy na miesiąc mój lepszy komp, a kombinowałem coś na starym, bo nie mogłem wytrzymać z Tomb Raider: Legend bez Next Gena).



Więc zaczynamy od włączenia Next Gen bez ShaderModel2.0, czyli dla tych, którym po prostu nie działa. Zalecam to zaawansowanym użytkownikom Windowsa, bo można nieźle namieszać, aczkolwiek jeśli zrobisz wszystko w jak najlepszym porządku nie powinno być problemu. Uwaga! Nie próbowałem tego na angielskiej wersji językowej, lecz posiadałem wersje angielską - i nie szło. Lol, sam sobie przeczę



Więc jeśli masz kartę graficzną bez ShaderModel3.0 i masz polską wersję gry - postępuj zgodnie z podpunktami następującej instrukcji:



Start Uruchom Wpisz "regedit" HKEY_CURRENT_USER Rozwiń Software Rozwiń Crystal Dynamics Rozwiń Tomb Raider: Legend Rozwiń Graphics Kliknij prawym przyciskiem myszy na UseShader20 Modyfikuj w Dane wartości wpisz 1 Zatwierdź "OK" Zamknij Edytor rejestru Włącz grę i ciesz się Grafiką Next Gen... ale uważaj. Najlepiej zmień ustawienia wszystka na "Off" tzn. "Wył."
Jeśli nie włączy się tryb NextGen automatycznie sam, wejdź w Opcje, Grafika, i Grafika Next Gen przełącz na Wł. albo "on". Jeśli nie włączy się, zrobiłem coś nie tak, lub masz naprawdę słabą kartę graficzną.

A jeśli masz kartę graficzną z ShaderModel3.0 ale nie masz w grze włączonego trybu NextGen, Zrób prawie to samo, ale nic nie rób z UseShader20, tylko zmień dane wartości w UseShader30. Nie ma pewności, że będzie działać, bo może to zależeć od patcha.

Krótki opis.

http://img232.imageshack.us/img232/3563/scr01mu6.th.png
http://img216.imageshack.us/img216/1037/scr02vp3.th.png
http://img232.imageshack.us/img232/7783/scr03jl5.th.png
http://img232.imageshack.us/img232/4874/scr04rz1.th.png
Słaba jakość, ponieważ jest dosyć stara karta graficzna...

Obraz jest po prostu cudny. Każdy wie, chyba, jak wygląda Next Gen... Jest kilka różnic jednak między ShaderMdodel2.0 Next Gen i ShaderModel3.0 NextGen. Ten z ShaderModel2.0 jest tak jakby można powiedzieć... "niepełny" a dlaczego? Ponieważ są sytuacje, gdzie jest znacząca różnica. Np textury w wodzie na niepełnym są... jakby zamazane i niezbyt widoczne, a na pełnym, w 3.0 są widoczne i widać je z daleka. Natomiast w 4.0 są już nawet nieporównywalnie wysokiej jakości. Zaobserwować możemy także Peru. Kamienie na placu w niepełnym są zwykłą texturą, a w 3.0 jest już gra światła. Można jeszcze zaobserwować kilka innych znacznych różnic, ale ogólnie w niepełnym też jest malowniczy obraz. Np w pierwszym levelu, na samym początku, gdy spojrzymy na obszary z wodospadem widać piękną grę odbić i reflektorów.

Cóż można powiedzieć? Technika idzie w górę.. ale co ja gadam! Technika informatyczna, jeśli odkryto już takie kombinacje. Myślę, że post się wam przyda.

Offline

 

#2 2009-09-05 19:09:50

Olsko Ulrich

Administrator

Zarejestrowany: 2009-07-17
Posty: 127
Punktów :   

Re: ShaderModel2.0 i Next Gen w TR:L!

Adam się namęczył, ale instra jest mega przydatna
Jak widać grafika jest boska!!
Zupełnie inaczej się gra

Offline

 

Statystyka:

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.narutouchihaforum.pun.pl www.rlcforumpl.pun.pl www.zmierzchkhorinisrp.pun.pl www.funmt2.pun.pl www.poke-adventure.pun.pl